vrijdag 25 maart 2011

Recyclen

Mijn schoonouders hebben jarenlange kampeerervaring en zodoende ook kampeerspullen in alle soorten en maten. Toen we met het opknappen van het huis begonnen, namen zij dan ook meteen allerlei handige kampeerzooi mee. Sommige dingen zijn lelijk of eigenlijk toch niet zo handig (ook al nemen ze bijvoorbeeld weinig plaats in of zijn ze gauw op te ruimen) als je niet meer kampeert maar echt woont in je eigen huis, maar andere dingen gebruiken we nog altijd met veel plezier. Toen ik mijn enthousiasme uitte voor deze kampeerprullenbak, mocht ik die meteen hebben. Normaal gaan er altijd plastic zakjes in, die je bijvoorbeeld in winkels krijgt. Voor ons een uitkomst omdat grote vuilniszakken niet in de stortkoker van onze flat passen. Ik vond dat deze papieren zak zich er ook wel voor leende en dat maakte het geheel natuurlijk meteen extra milieuvriendelijk. Op den duur willen we overigens wel een echte pedaalemmer ofzo, die kun je namelijk afdekken. Ik ben bang dat dit anders toch gaat ruiken als we hier van de zomer fruitschillen in doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten