vrijdag 29 juli 2011

Deze week zag ik... mijn schoonouders

Beers ouders hebben een rondreis door de Provence gemaakt. Terug in Nederland moesten ze na een paar dagen alweer op reis naar Texel en weer naar Frankrijk voor een bijzondere verjaardag. Al met al had Beer zijn ouders al maanden niet gezien. Afgelopen week kwamen ze eindelijk weer eens bij ons op bezoek. Een mooie gelegenheid voor het eerste baksel in de nieuwe oven: brownies! Ik heb erbij geëxperimenteerd met chocoladeglazuur en Prinzessin Lilifee-hartjes. Het zag er helaas minder netjes uit dan ik hoopte, maar ze smaakten er niet minder om. Verder even een foto van de mooie bloemen en het grappige Pylones slabestek dat we kregen.





Deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos.

3 opmerkingen:

  1. Die schoonouders van jou boffen maar met zo'n HARTelijke ontvangst door hun schoondochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg nu trek in brownies.... ;) Ze zien er prima uit! Yamyam...
    Enne, dat slabestek is echt briljant, leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen