woensdag 10 augustus 2011

Lunchpauze - Kitsch Kitchen Supermercado

Als ik even flink doorloop, kan ik in mijn pauze net een bliksembezoek brengen aan de Kitsch Kitchen Supermercado. Dit is het walhalla voor Kitch Kitschen-fans. Alles wat je maar kunt bedenken met die heldere kleuren en vrolijke bloemen, is er! Daarnaast verkoopt de Supermercado nog het een en ander aan vrolijk gekleurd spul dat goed bij de Kitch Kitschen-artikelen past, zoals bijvoorbeeld het kleurige plastic servies van French Bull.

Bij de ingang staan vrolijke plastic winkelwagens te wachten om volgeladen te worden met tafelzeil, tassen, schoolspullen, servies, speelgoed, meubeltjes en nog veel meer. Boven de hoofden van het winkelend publiek hangen piñata’s. Dat zijn van die Mexicaanse poppen of figuren die tijdens verjaardagen worden stukgeslagen, waarbij er allemaal snoep uit komt. Deze versiering draagt in mijn ogen zeker bij aan de feestelijke entree van de winkel.

De eerste etage is speciaal ingericht met wat grotere meubels, lampen, kralengordijnen en dergelijke. Beer kennende zou hij het niet zo op prijs stellen als ik daar uitgebreid ging shoppen en mede door het bliksembezoekkarakter blijf ik dan ook meestal beneden bij de wat kleinere spullen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten