woensdag 31 augustus 2011

Lunchpauze - &Klevering

De Amsterdamse Haarlemmerstraat is lang en biedt een grote variatie in leuke winkeltjes. Nu kan ik moeilijk de hele straat hier gaan aanprijzen en in mijn lunchpauze kan ik natuurlijk maar bij een beperkt aantal zaakjes per keer langsgaan.

Een winkel die ik vrijwel nooit oversla in deze straat is &Klevering. Hier staat het vol met hippe interieurspulletjes, mooi servies, origineel speelgoed en allerlei fijne dingen die je helemaal niet nodig hebt. De winkel is heel licht en de spullen hebben vaak felle kleuren, wat een stijlvolle winkelinrichting oplevert. Voor hippe merken als Bodum en Ferm Living of de papieren ontwerpen van Jurianne Matter ben je hier aan het goede adres. Ik heb nog steeds een beetje spijt van de Andy Warhol-koelkastmagneten die ik hier niet gekocht heb. Ze hadden hele coole Campbell Soup-magneten. Helaas waren ze wat te duur voor een impulsaankoop (en sowieso te duur voor koelkastmagneten). Toen Beer en ik overlegd hadden dat we ze toch wel erg graag wilden hebben, bleken ze uitverkocht en daarna heb ik ze nergens meer gezien. We zinnen nu op alternatieven om toch iets met het Campell Soup-blik in onze keuken te doen.
Weten waar ik eerdere lunchpauzes winkelde? Klik hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten