zondag 19 februari 2012

Liefs van Beer - Vertraagde romantiek

Dinsdag was het Valentijnsdag: altijd een beetje paradoxaal voor ons. Beer is een echte romanticus, dus ik verwacht dan stiekum een beetje door hem verrast te worden. Aan de andere kant vinden wij Valentijnsdag een commercieel circus en is eigenlijk elke dag een mooie dag om je geliefde te verrassen. Bovendien, is Valentijnsdag niet de dag van de stille liefde? In dat geval hoeven we er al helemaal niets mee, aangezien onze liefde al jarenlang niet stil meer is. Het is voor mij dus altijd een beetje moeilijk in te schatten of ik Beer op die dag moet verrassen of dat hij mogelijk een plannetje voor die dag heeft. 

Beer was uiteindelijk afgelopen dinsdag niet lekker en lag de hele dag in bed. Geen romantische Valentijn dit jaar, dacht ik. Ik legde me er direct bij neer, want wij vinden het immers een commercieel circus. 

Van het weekend werd ik echter alsnog verrast met deze grote bos bloemen, totaal onverwacht! "Eigenlijk is dit een beter moment," zei Beer. "Want nu ben je het hele weekend thuis om ernaar te kijken." 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten