dinsdag 2 oktober 2012

Een vrolijk project X

Een soort project X, maar dan virtueel en op wat kleinere schaal, had gisteren plaats op de website van de negenjarige Stach. Zijn vader twitterde dat de jongen een eigen website heeft gemaakt, en zo dolgraag wilde dat zijn record van 21 pageviews verbroken werd. Het leek hem een mooi verjaarscadeau voor zijn zoon om dat met behulp van zijn Twittervolgers in vervulling te laten gaan. Een aantal mensen heeft dat geretweet en zo kwam het ook bij mij terecht. "Ach, wat schattig," dacht ik. "Ik kan allicht even kijken en als het niks is ben ik meteen weer weg, en dan heeft die jongen toch zijn pageview al binnen." Vandaag las ik dat er maar liefst 920 mensen de site van Stach hebben bezocht op zijn verjaardag. Bovendien hebben heel veel mensen een leuke felicitatieboodschap in zijn gastenboek achtergelaten. 

Gelukkig pakken oproepjes op sociale media in dit soort gevallen veel vrolijker uit dan de  


1 opmerking:

  1. haha ja de kracht van social media is enorm (en bedoeld voor dit soort leuke dingen toch!)

    BeantwoordenVerwijderen