zondag 7 oktober 2012

Onze week in beeld

Een overzicht van onze week aan de hand van foto's en een paar woorden, naar een idee van MamaNatuurlijk.

 Dagje in het nieuwe Stedelijk Museum

 
 Na drie kwartier wachten eindelijk binnen: mooi hoor, die nieuwbouw

 
Veel meesterwerken, zoals deze van Kirchner

Voor 'The Beanery' was zelfs een rij

 In 'The Beanery' van Edward Kienholz


  Het Vondelpark in de herfst

 Feest in de stad op drie oktober

Lekkers van de Koekela op een ex-toneelcommissie-avondje

 
Bij de Westergasfabriek

Gezellig crafty spulletjes shoppen op de Sunday Market

4 opmerkingen:

  1. Stiekem een foto gemaakt van het dessert; had ik helemaal niet door:)

    Was het zondag nog leuk met Karain?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat Stedelijk, daar ben ik pas één keer geweest en toen wist ik al dat ik vaker wilde gaan. Dat is nu, ehm, foei, 16 jaar geleden.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja, dat ligt niet helemaal aan jou. Het is zeker 10 jaar dicht geweest! Nu weer volop gelegenheid voor een hernieuwde kennismaking... :-)

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke week. Ik ben nog nooit naar het Stedelijk museum geweest. Toch maar eens gaan.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen