vrijdag 16 november 2012

Deze week zag ik...

tussen al mijn crafty spulletjes die vrolijk door het huis slingeren (naaigerei, kleurpotloden, half afgemaakte naai- en knutselprojectjes, tekenblok, enz.), mijn goede oude MTV-puntenslijper. Uit de tijd dat MTV nog cool was (én muziek uitzond!). Waarom zou je immers iets wegdoen dat nog altijd goed werkt? Ik vond het erg grappig om tussen al die kneuterspullen ineens dat zogenaamd stoere puberding  te zien, gekocht toen ik overging van 3- naar 4-havo. Ook de bijpassende etui moet ik nog ergens hebben, maar met MTV-papier gekafte boeken bezit ik niet meer. Had je mij toen verteld dat ik genoegen zou scheppen in het naaien van antroposofische popjes, dan zou ik je niet geloofd hebben. Trouwens ook niet als je me had verteld dat ik samen zou wonen met een heel lief vriendje in een heel mooi huis en dat ik een universitaire opleiding zou hebben afgerond. Ik werd immers de nieuwe Bon Jovi of zo'n ander stoer bandje, zoals je die toen nog ieder uur met minstens één clip op MTV zag...

Kijk mee met de andere DWZI'ers bij Merula

5 opmerkingen:

  1. Haha, ja, we worden volwassen hè? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi tja tijden veranderen he ;)
    Ik vind het ook stom dat ze nog maar zo weinig muziek uitzenden hoor... Had je ook een abbonement op de popfoto en hitkrant enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen abonnement, maar kocht wel altijd bladen los als er mooie foto's in stonden. Jij wel?

      Verwijderen
  3. De nieuwe Bon Jovi, genoeg talentenshows om je voor op te geven toch? ;-)

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, toen waren die er niet. Alleen de Soundmixshow misschien. Ik wilde vroeger altijd heel graag meedoen aan de Miniplaybackshow, maar verder kon ik eigenlijk niet echt wat. ;-)

      Verwijderen