zondag 4 november 2012

Onze week in beeld

Een overzicht van onze week aan de hand van foto's en een paar woorden, naar een idee van MamaNatuurlijk. Wij beleefden niet zo heel veel bijzonders de afgelopen week, behalve dan dat we bezoek kregen, op bezoek gingen en ik veel in huis deed. Deze week dus een erg huiselijk en ook enigszins culinair overzicht.

 Ik maakte eindelijk eens fruittaart in een potje, naar het recept van Bloem

Errug lekker hoor!

 Druk aan het schilderen

Halloweensfeer op straat

Voor in huis maakte ik een knus sterrenlantaarntje

Een vriend kwam eten en showde zijn vakantiefoto's van Berlijn: 
we kregen zelf ook meteen weer zin in een tripje

Een andere vriend die kwam eten hielp spontaan met de afwas

Heerlijk bordje gezondheid bij Vegetarisch eethuis De Zon (aanrader!).

2 opmerkingen:

  1. haha altijd fijn afwassende vrienden!
    Zo'n honingpotje hadden mijn opa en oma ook! Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fruittaart in een potje kende ik nog niet. Ga ik ook eens proberen.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen